مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 07:452021-01-28اجتماعي

تنها 47 هزار بخاری گازی در مدارس کشور باقی مانده است


معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه 19 و نیم درصد مدارس کشور نیازمند تخریب و بازسازی هستند، گفت: تا چند سال قبل دغدغه وسایل گرمایشی نفتی در مدارس وجود داشت، - ایسنا/اصفهان معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه 19 و نیم درصد مدارس کشور نیازمند تخریب و بازسازی هستند، گفت: تا چند سال قبل دغدغه وسایل گرمایشی نفتی در مدارس وجود داشت، اما اکنون تنها 47 هزار بخاری گازی در مدارس کشور باقی مانده که سال آینده این بخاری ها برچیده خواهند شد.

مهر اله رخشانی مهر امروز (پنجشنبه_9بهمن ماه) در مراسم افتتاح مدرسه خیرساز احمدیه در ناحیه 4 آموزش و پرورش اصفهان، اظهار کرد: بیشتر پروژه های عمرانی که در این 4 سال اخیر تحویل آموزش و پرورش شده یا خیرساز بوده یا با مشارکت خیران انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه از زمانی که جامعه خیران مدرسه ساز ایجاد شد، حدود 30 درصد مدارس کشور را ساختند، گفت: سال 96 ردیف ملی مشارکت های مردمی 200 میلیارد تومان بود که تا دی ماه آن سال هیچ اعتباری از این محل تخصیص داده نشد و پروژه های مدرسه سازی یا راکد بود یا با توان خیر باید ادامه پیدا می کرد.

در سال 97 این ردیف به 465 میلیارد تومان، سال 98 به 770 میلیارد تومان و سال 99 به 2 هزار و 350 میلیارد تومان رسید که بین پروژه های عمرانی توزیع کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 47 هزار بخاری گازی در مدارس کشور باقی مانده است

تنها 47 هزار بخاری گازی در مدارس کشور باقی مانده است