مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 07:202021-01-28اقتصادي

کمک سواحل مکران به توسعه پایدار و جوامع محلی


معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در سفر به سواحل مکران از ظرفیت های این منطقه برای کمک به توسعه پایدار و جوامع محلی سخن گفت.

- معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: سواحل مکران از گواتر دشتیاری تا زرآباد کنارک فرصتی مهم برای ایجاد اشتغال در زمینه تجارت، بازرگانی، گردشگری و کشاورزی است و می تواند به توسعه کشور بویژه سیستان و بلوچستان کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، محمد راستاد روز پنجشنبه پس از بازدید از سواحل گردشگری درک، اسکله چندمنظوره جُد، اسکله صیادی شهید رجایی و موج شکن چندمنظوره گوردیم کنارک در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت:سواحل مکران دریای فرصت هاست و خوشبختانه طی سال های اخیر اتفاقات خوب و فعالیت های مثبتی در راستای ایجاد اشتغال و بهتر شدن شرایط اقتصادی مردم منطقه رخ داده است.

وی افزود: فعالیت های اقتصادی و تولیدی منطقه، نیازمند لجستیک و زیرساخت های مناسب است و خوشبختانه زون کانتینر یخچالی در چابهار برای صادرات وجود دارد و بندر صیادی شهیدرجایی ظرفیت ویژه ای برای صادرات دارد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به بخش جدید تجهیزات وارد شده به بندر چابهار،افزود: 2 دستگاه جرثقیل 140 تنی به ارزش 8.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک سواحل مکران به توسعه پایدار و جوامع محلی

کمک سواحل مکران به توسعه پایدار و جوامع محلی