مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 07:052021-01-28ورزشي

اخراجی دیروز مدرسه، رکورددار امروز حافظه گینس


محمدرضا حسن زاده جوان تبریزی که خودش را دانش آموز اخراجی مدرسه اعلام می کند این روزها از ثبت رکورد جدید حافظه سخن می گوید.

- او که سال گذشته در تبریز با شکستن رکورد یک خانم هندی در زمینه حافظه رکورد گینس را به نام خود ثبت کرد امروز در جمع  خبرنگاران از رکورد شکنی جدید در زمینه حافظه خبر داد.

  وی در ابتدا صحبت هایش را از بی حوصلگی نسبت به درس، مشق و مدرسه اعلام کرد و گفت:  در دوران تحصیل دانش آموز درس خوانی نبوده و علاقه خاصی به تحصیل نداشتم به طوری که این موضوع باعث اخراجم از مدرسه شد، بعد از این موضوع به طور اتفاقی با یک کلاس آشنا شدم، کلاسی تحت عنوان تندخوانی و تقویت حافظه با استفاده از تکنیک های خاص.

حسن زاده نقطه عطف زندگی خود را خرید یک پکیج تقویت حافظه ذکر کرد و گفت: نقطه عطف زندگی من خرید یک پکیج زبان و تقویت حافظه بود، پکیجی که مسیر زندگی مرا عوض کرد، در این بسته آموزشی با استاد تندخوانی ایران مرتضی نصرت آشنا شدم و فایل های مربوطه و تکنیک های مربوط به تقویت حافظه را به خوبی یاد گرفتم.

راه پرفراز و نشیبی داشتم به مدت چهار، پنج سال بر روی تقویت حافظه تمرکز کردم باید دوره های  آموزشی لازم را سپری کرده و ذهن خود را توانمند می کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخراجی دیروز مدرسه، رکورددار امروز حافظه گینس

اخراجی دیروز مدرسه، رکورددار امروز حافظه گینس