مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 06:402021-01-28حوادث

رهایی قاتل از قصاص با گذشت اولیای دم


معاون قضایی دادگستری و رییس شوراهای حل اختلاف چهارمحال و بختیاری گفت: به همت اعضای شورای حل اختلاف، روحانیون و بزرگان بخش لاران یک فقره پرونده قتل در شهر هارونی با صلح و سازش و رضایت اولیای دم خاتمه یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دادگستری چهارمحال و بختیاری، کرم شیخ پور گفت: به همت اعضای شورای حل اختلاف، روحانیون و بزرگان بخش لاران یک فقره پرونده قتل در شهر هارونی با صلح و سازش و رضایت اولیای دم خاتمه یافت.

معاون قضایی دادگستری و رییس شوراهای حل اختلاف چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در پی وقوع یک درگیری در سال 1395 شخصی در شهر هارونی از توابع بخش لاران در استان چهارمحال و بختیاری مرتکب جنایت قتل عمد شد که این شخص پس از چهار سال با رضایت اولیای دم از قصاص رهایی یافت.

وی با بیان اینکه در زندگی روزمره ما گاهی ممکن است اختلافاتی به وجود آید که منجر به حادثه ای غیر قابل جبران شود، افزود: در این راستا دستگاه قضایی جهت حفظ نظم و اجرای عدالت در جامعه برای هر جرمی مجازاتی را در نظر گرفته و فرد خاطی را متناسب با جرم ارتکابی مجازات می کند.

شیخ پور ادامه داد: بدون شک هیچ کسی دوست ندارد که به خاطر لحظه ای غفلت زندگی اش را بر باد دهد و واقعه جبران ناپذیری را رقم بزند اما همگان باید بدانند که هر جرمی تاوانی دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی قاتل از قصاص با گذشت اولیای دم

رهایی قاتل از قصاص با گذشت اولیای دم