مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 06:202021-01-28بين الملل

آمریکا از برجام و قطعنامه 2231 تخطی کرده است، نه ایران


معاون مطبوعاتی هیئت نمایندگی ایران در سازمان ملل در گفت و گویی به ادعای وزیر امور خارجه جدید آمریکا درباره نقض تعهدات برجامی توسط ایران واکنش نشان داد.

- معاون مطبوعاتی هیئت نمایندگی ایران در سازمان ملل در گفت و گویی به ادعای وزیر امور خارجه جدید آمریکا درباره نقض تعهدات برجامی توسط ایران واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هفته نامه نیوزویک، علیرضا میریوسفی معاون مطبوعاتی هیئت نمایندگی ایران در سازمان ملل در گفت و گو با نیوزویک و در واکنش به ادعای آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه جدید آمریکا درباره نقض برجام از سوی ایران، گفت که آمریکا نه تنها تعهدات هسته ای اش را نقض کرده بلکه از قطعنانه 2231 شورای امنیت نیز تخطی کرده است.

وی گفت: دولت جدید آمریکا نیز مانند دولت پیش از خود، در حال تخطی از تعهدات مقرر شده اش در برجام(توافق هسته ای) و قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل است.

او در ادامه بیان کرد: همان طور که ظریف؛ وزیر امور خارجه و روانچی؛ سفیر در اظهارات اخیرشان بیان کرده اند، ما همیشه گفته ایم که آمریکا به عنوان طرفی از توافق که نه تنها از برجام بلکه از قطعنانه 2231 تخطی کرده است و این خود تخطی از قوانین بین المللی است، باید به هر دوی آن ها پایبند باشد تحریم هایی را که اعمال کرده است، لغو کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا از برجام و قطعنامه 2231 تخطی کرده است، نه ایران

آمریکا از برجام و قطعنامه 2231 تخطی کرده است، نه ایران