مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 06:202021-01-28سياسي

نام فرمانده شهید ارتش بر یک تقاطع در تبریز


دبیر کمیته نام گذاری شهرداری تبریز از نام گذاری یکی از تقاطع های در حال ساخت به نام یکی از فرماندهان شهید ارتش در خطه آذربایجان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی دبیر کمیته نام گذاری شهرداری تبریز از نام گذاری یکی از تقاطع های در حال ساخت به نام یکی از فرماندهان شهید ارتش در خطه آذربایجان خبر داد.

سعید حاجی زاده اظهار کرد: در جلسه اخیر شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی، تقاطع غیرهمسطح در دست اجرا در محل تلاقی بلوار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و انتهای خیابان شهدای ارتش به نام فرمانده شهید لشگر 21 حمزه آذربایجان، امیر سرتیپ رحمان فروزنده نامگذاری شد.

وی افزود: این اقدام به پیشنهاد رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و کانون بازنشستگان ارتش در آذربایجان شرقی و در راستای ارج نهادن به مقام والای این شهید والامقام و به دلیل موقعیت جغرافیایی این تقاطع در ضلع جنوبی پادگان سابق لشگر 21 حمزه آذربایجان، انجام شد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، امیر شهید سرتیپ دکتر رحمان فروزنده یکی از فرماندهان شجاع و با دانش نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که در سال 1341 در شهرستان زنجان به دنیا آمد و در سال 1360 پس از قبولی در آزمون ورودی دانشگاه افسری به استخدام ارتش درآمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام فرمانده شهید ارتش بر یک تقاطع در تبریز

نام فرمانده شهید ارتش بر یک تقاطع در تبریز