مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 06:102021-01-28بين الملل

واکنش جهاد اسلامی فلسطین به تهدید «کوخاوی» مبنی بر هدف قرار دادن مناطق مسکونی


یکی از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین به تهدید رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه در جنگ آتی مناطق مسکونی را هدف قرار خواهد داد، - واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، داود شهاب عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به تهدیدات رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی گفت: با تروریسم اشغالگران صهیونیست مقابله کرده و با هرگونه تجاوز آنان مقابله به مثل خواهیم کرد.

وی افزود: مردم فلسطین همچنان به گزینه دفاع از خود و مقاومت در برابر تجاوزات رژیم اسراییل و مقابله با تروریسم صهیونیست ها و مقابله به مثل با هرگونه تجاوز تل آویو در آینده متعهد هستند.

این عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین بیان کرد: این نخستین بار نیست که در آن سران اسراییل به جنایت های خود علیه فلسطین تهدید می کنند، چرا که آنان این روش تروریستی را در پیش می گیرند و آنها تنها به تهدید اکتفا نمی کنند، بلکه مرتکب هولناک ترین جنایات می شوند.

شهاب اعلام کرد: این اظهارات کوخافی درواقع در سایه فقدان هرگونه مجازات سران صهیونیستی از سوی جامعه بین المللی صورت می گیرد، به طوری که معیار پیروزی ارتش صهیونیستی در واقع شمار کشته و میزان ویرانی است که این ارتش برجای می گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش جهاد اسلامی فلسطین به تهدید «کوخاوی» مبنی بر هدف قرار دادن مناطق مسکونی

واکنش جهاد اسلامی فلسطین به تهدید «کوخاوی» مبنی بر هدف قرار دادن مناطق مسکونی