مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 05:052021-01-28اقتصادي

معادن متروک خراسان شمالی با استقبال سرمایه گذاران مواجه شده اند


نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرم و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: خراسان شمالی ظرفیت تولید شمش منیزیم را مانند شمش آلومینیوم دارا است.

- ایسنا/خراسان شمالی نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرم و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: خراسان شمالی ظرفیت تولید شمش منیزیم را مانند شمش آلومینیوم دارا است.

محمد پاکمهر در جلسه اقتصاد مقاومتی استان که با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در استانداری خراسان شمالی برگزار شد، با اشاره به اینکه برای محرومیت زدایی خراسان شمالی نیاز است که به تولیدات داخلی استان توجه ویژه شود، گفت: برای حمایت از تولیدات داخلی استان نیاز است که زیرساخت های لازم نیز فراهم شود که در حال حاضر بروکراسی های اداری موجب ایجاد خستگی در سرمایه گذار شده و از همین جهت شاهد فرار سرمایه گذار از استان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه به جای حمایت از سرمایه گذار موجب فراری دادن سرمایه گذار می شویم ، تصریح کرد: پتانسیل های بسیار خوبی در حوزه معادن در خراسان شمالی برای حضور سرمایه گذاران وجود دارد و معادنی که فکر می کردیم متروک شده است با استقبال سرمایه گذاران رو به رو شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معادن متروک خراسان شمالی با استقبال سرمایه گذاران مواجه شده اند

معادن متروک خراسان شمالی با استقبال سرمایه گذاران مواجه شده اند