مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 22:502021-01-27اقتصادي

مازندران؛ پیشگام در گازرسانی به روستاها


سرپرست شرکت گاز مازندران از طرح های گازرسانی به روستاهای مازندران به عنوان بزرگ ترین طرح دهه فجر امسال استان نام برد و گفت: مازندران نخستین استانی است که بیشترین شمار روستاهای دارای نعمت گاز طبیعی را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، روشن شدن مشغل گاز در روستاهای و مناطق دورافتاده استان اتفاقی مبارک بوده که توانسته گرمابخش روستاییانی شود که برای فرار از سوز سرمای زمستان مجبور بودند هزاران مشکل را به جان بخرند، از دردسر برای انتقال سوخت گرفته تا تهیه هیزم.

در حال حاضر مشعل گاز در روستاهای محروم استان روشن شده و روستاییان در ییلاق ها و مناطق بالادست استان که قبلا سوز سرما زمستان سختی را تجربه می کردند اما الان از نعمت گاز بهره مند شدند.

اینکه برخی از روستاهای دور دست دودانگه و چهاردانگه به دلیل کوهستانی و صعب العبور بودن منطقه از نعمت گاز برخوردار باشند حتی برای خود روستاییان هم سؤال بود.

درحالی تامین سوخت به این مناطق صعب العبور هرساله با مشقات فراوان انجام می شد اما اکنون با انتقال گاز روستاییان از این دردسر آسوده شدند و بالاخره چشم انتظاری ها به پایان رسید.

حتی این ایام که شاهد تداوم روزهای کرونا یی هستیم اما نتوانسته مانع ادامه گازرسانی به مناطق مختلف استان شود و همچنان گازرسانی با سرعتی پرشتاب ادامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران؛ پیشگام در گازرسانی به روستاها

مازندران؛ پیشگام در گازرسانی به روستاها