مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 21:452021-01-27سياسي

مجلس از تولید و تولیدکننده داخلی حمایت می کند/ استقبال مردم از کالای ایرانی


رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تولیدکنندگان در تولیدات خود حتماً از برند خودشان استفاده کنند، گفت: امروز مردم به کالاهای ایرانی اعتماد و استقبال می کنند و مجلس در کنار شما از تولید و تولیدکننده داخلی حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، عزت الله اکبری تالارپشتی رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای صنفی اسلامشهر، نصیرآباد رباط کریم و شهر قدس خطاب به تولید کنندگان، اظهار کرد: در تولید کالاها حتماً از برند خودتان استفاده کنید چون امروز مردم به کالاهای ایرانی اعتماد داشته و استقبال می کنند و ما در کنار شما هستیم و از تولید داخلی و تولیدکننده حمایت می کنیم، اگر خلاف این عمل شود خودتان نابود می شوید.

وی با توجه به ظرفیت های این اصناف گفت: تولیدکنندگان باید علاوه بر تمرکز بر بازار داخلی در صدد تقویت استاندارها برای رقابت با بازارهای خارجی باشند.

 رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بعد از استماع مشکلات تولید کنندگان در زمینه عدم حمایت از کالای ایرانی و تمایل به کالای خارجی با توجه به رقابت 100 درصدی، ادامه داد: مجلس بر حمایت از تولید ملی و حمایت از تولیدات داخلی تأکید دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس از تولید و تولیدکننده داخلی حمایت می کند/ استقبال مردم از کالای ایرانی

مجلس از تولید و تولیدکننده داخلی حمایت می کند/ استقبال مردم از کالای ایرانی