مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 21:252021-01-27اقتصادي

تاکید دبیرکل اوپک بر ضرورت سرمایه گذاری در نفت


دبیرکل اوپک اظهار کرد ثبات بازار نفت برای گذار انرژی مهم خواهد بود و قیمتهای متغیر به اقتصاد جهانی ضربه زده و به سرمایه گذاری ضروری برای تامین تقاضا از همه منابع آسیب می زند.

- دبیرکل اوپک اظهار کرد ثبات بازار نفت برای گذار انرژی مهم خواهد بود و قیمتهای متغیر به اقتصاد جهانی ضربه زده و به سرمایه گذاری ضروری برای تامین تقاضا از همه منابع آسیب می زند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد بارکیندو در اظهارات از پیش آماده شده در کنفرانس مجازی نفت و انرژی امریکا اس اند پی گلوبال پلاتس گفت: ثبات، ثبات می آورد و برای کمک به جذب سرمایه گذاری عظیم در سالهای پیش رو ضروری خواهد بود.

بدون سرمایه گذاری ضروری، احتمال نوسان بیشتر و کمبود انرژی در آینده وجود خواهد داشت که به نفع هیچ کدام از تولیدکنندگان یا مصرف کنندگان نخواهد بود.

دبیرکل اوپک درباره کاهش تولید اوپک پلاس گفت: این گروه همچنان به رویکرد تصمیم گیری ماه به ماه درباره سهمیه تولید ادامه می دهد.

بارکیندو گفت: روشن است که احیا شکننده بوده و ابهامات به خصوص درباره همه گیری ویروس کرونا به قوت خود باقی مانده اند.

واکسنها تا حدودی امید برای آینده روشن را فراهم کرده اند اما شمار رو به رشد آمار ابتلا به کووید 19 و قربانیان و تجدید قرنطینه یادآور ناگوار وضعیت فعلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید دبیرکل اوپک بر ضرورت سرمایه گذاری در نفت

تاکید دبیرکل اوپک بر ضرورت سرمایه گذاری در نفت