مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 20:552021-01-27اجتماعي

ارسال 48 میلیارد ریال تجهیزات آموزشی برای برخی مدارس فارس


مدیرکل آموزش و پرورش فارس از ارسال بیش از 48 میلیارد ریال تجهیزات آموزشی به مدارس فنی و حرفه ای و کاردانش استان خبر داد و گفت: هنرجویان در هنرستان ها در بهار مهارت آموزی بسر می برند و مدیران هنرستان ها و هنر آموزان به بهترین نحو ممکن ارئه خدمت می کنند.

- ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس از ارسال بیش از 48 میلیارد ریال تجهیزات آموزشی به مدارس فنی و حرفه ای و کاردانش استان خبر داد و گفت: هنرجویان در هنرستان ها در بهار مهارت آموزی بسر می برند و مدیران هنرستان ها و هنر آموزان به بهترین نحو ممکن ارئه خدمت می کنند.

فرهاد اسماعیلی چهارشنبه 8 بهمن در آیین ارسال کاروان تجهیزات هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش فارس با اشاره به اینکه کار آفرینی و مهارت آموزی یکی از اولویت های اصلی آموزش و پرورش است، گفت: در راستای ارتقای کیفیت آموزشی به خصوص در آموزش مهارت ها که راهبردهای اصلی آموزش های فنی حرفه ای و کار و دانش است قدم های بسیار موثری در سطح استان توسط همکاران ما در اداره فنی حرفه ای و کاردانش برداشته شد.

او ماهیت آموزش های فنی حرفه ای و کار و دانش را مشارکتی دانست و گفت: ما در این زمینه برای رسیدن به موفقیت به کمک تمام نهادها، ارگان ها و دستگاه ها نیاز مندیم که این تعامل در سطح استان به خوبی اتفاق افتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 48 میلیارد ریال تجهیزات آموزشی برای برخی مدارس فارس

ارسال 48 میلیارد ریال تجهیزات آموزشی برای برخی مدارس فارس