مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 20:152021-01-27سياسي

توجه ویژه به ظرفیت های قرآنی لرستان ضروری است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با تأکید بر لزوم هم افزایی برنامه های قرآنی و وحدت رویه ادارات متولی امر قرآن، گفت: توجه ویژه به ظرفیت های قرآنی لرستان ضروری است.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با تأکید بر لزوم هم افزایی برنامه های قرآنی و وحدت رویه ادارات متولی امر قرآن، گفت: توجه ویژه به ظرفیت های قرآنی لرستان ضروری است.

محمود ثمینی در دیدار با عبدالهادی فقهی زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که هفتم بهمن ماه صورت گرفت، اظهار کرد: لرستان دارای مردم 100 درصد شیعه است که یکی از مهم ترین شاخصه های آن هاست.

وی با تأکید بر لزوم معرفی ظرفیت های ویژه قرآنی لرستان، افزود: لرستان دارای مردم با اصالت، خون گرم، صمیمی و آماده برای هرگونه فداکاری است، کمااینکه ولایت مداری شاخصه اصلی مردم لرستان است.

ثمینی با اشاره به اینکه دشمنان هرگونه توطئه را بر علیه این مردم تدارک دیده اند، اضافه کرد: مردم لرستان فرهنگ بسیار غنی و اصیل دارند که باید تلاش کنیم با اصالت خودشان فاصله نگیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با بیان اینکه در برگزاری برنامه ها و فعالیت های قرآنی، نیازمند وحدت رویه ادارات متولی امر قرآن هستیم، گفت: لرستان قاری های بین المللی و به نام و همچنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه به ظرفیت های قرآنی لرستان ضروری است

توجه ویژه به ظرفیت های قرآنی لرستان ضروری است