مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 20:152021-01-27اقتصادي

بانک های رفاه و توسعه 410 میلیارد در توسعه طرح های عمرانی لرستان مشارکت می کنند


معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بانک های رفاه و توسعه 410 میلیارد در توسعه طرح های عمرانی لرستان مشارکت می کنند.

- ایسنا/لرستان معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بانک های رفاه و توسعه 410 میلیارد در توسعه طرح های عمرانی لرستان مشارکت می کنند.

حاتم شاه کرمی در جلسه کارگروه اشتغال لرستان که امروز هشتم بهمن ماه برگزار شد، اظهار کرد: روی آن چیزی متمرکز شده ایم که در اختیار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وجود دارد.

وی تصریح کرد: 29 مصوبه در استان داشتیم و مصمم هستیم که این مصوبات اجرایی شود و بعد از آن هم دو بار دکتر شریعتمداری تأکید کردند این مصوبات زمانی برای من و استان می تواند ارزشمند باشد که عملیاتی و اجرا شود و نتیجه تولید و اشتغال در استان محسوس باشد.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: از سفر قبل تاکنون در این مدت پنج جلسه برگزار شد که یکی از مصوبات مشارکت بانک ها در طرح های عمرانی استان بود.

شاه کرمی اضافه کرد: در این راستا جلسه ای با مدیران عامل بانک ها در بانک رفاه کارگران برگزار شد که در آن جلسه تعهد کردند که 350 میلیارد تومان به طرح های عمرانی کنند بعد ز آن با پیگیری های صورت گرفته دو تا بانک پذیرفتند که 410 میلیارد تومان در توسعه طرح های عمرانی استان مشارکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک های رفاه و توسعه 410 میلیارد در توسعه طرح های عمرانی لرستان مشارکت می کنند

بانک های رفاه و توسعه 410 میلیارد در توسعه طرح های عمرانی لرستان مشارکت می کنند