مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 20:102021-01-27ورزشي

لزوم حمایت از قانون اشتغال معلولان و مناسب سازی اماکن عمومی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: حمایت از قانون اشتغال معلولان و مناسب سازی اماکن عمومی لازم است.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: حمایت از قانون اشتغال معلولان و مناسب سازی اماکن عمومی لازم است.

محمود ثمینی در جلسه کارگروه، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده که امروز هشتم بهمن ماه با دستور بررسی وضعیت معلولان و اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با آنفلوانزا برگزار شد، اظهار کرد: برای مقابله با افزایش معلولان در جامعه باید آموزش های قبل از ازدواج را تقویت کنیم و زمینه شکل گیری نوزادان معلول را به حداقل رسانده و کمبود تجهیزات و امکانات ویژه نگهداری و تولد فرزندان را رفع کنیم.

وی تصریح کرد: به هرحال امکان به دنیا آمدن فرزندان معلول وجود دارد که باید بهزیستی استان به عنوان متولی ساماندهی امور آنان فعالیت نماید اما دستگاه های اجرایی دیگر هم باید کمک کنند تا به امور این عزیزان رسیدگی شود.

معاون استاندار لرستان در خصوص مناسب سازی اماکن عمومی برای معلولان و جانبازان، خاطرنشان کرد: لازم است تلاش و جدیت بیشتری در این زمینه توسط مسئولان ذی ربط ازجمله شهرداری ها صورت پذیرد و در اماکن فرهنگی، هنری، مذهبی و ورزشی و حتی تفرجگاه ها به امر مناسب سازی محیطی توجه شود و هر دستگاه اجرایی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حمایت از قانون اشتغال معلولان و مناسب سازی اماکن عمومی

لزوم حمایت از قانون اشتغال معلولان و مناسب سازی اماکن عمومی