مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 19:102021-01-27سياسي

معاون وزیر کشور: رقابت، متغیر مهم تحقق مشارکت در انتخابات است


رییس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه تأکیدات مصرح رهبر معظم انقلاب بر مشارکت پرشور است، گفت: رقابت، متغیر مهم تحقق مشارکت در انتخابات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات کشور در جریان هفتمین همایش ویدیوکنفرانسی معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری های سراسر کشور با بیان اینکه تأکیدات مصرح رهبر معظم انقلاب بر مشارکت پرشور است، گفت: رقابت، متغیر مهم تحقق مشارکت در انتخابات است.

جمال عرف در این همایش با تشریح شرایط رو به بهبود و آرامش کشور، افزود: انتخابات 1400 ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا مهم ترین اتفاق سیاسی کشور در سال آینده است و باید با فعال کردن همه ظرفیت های بالقوه، امکان برگزاری انتخاباتی پرشور در شأن نظام جمهوری اسلامی ایران را ایجاد کنیم.

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی به بیانات حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی استناد کرد و گفت: مردم در اندیشه امام و رهبری، جایگاه محوری و تعیین کننده دارند و امروز به تعبیر رهبر معظم انقلاب، همه ما باید پاسدار و حافظ اندیشه های حضرت امام باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر کشور: رقابت، متغیر مهم تحقق مشارکت در انتخابات است

معاون وزیر کشور: رقابت، متغیر مهم تحقق مشارکت در انتخابات است