مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 19:002021-01-27بين الملل

یادداشت خانواده های یمنی برای اجرای عدالت درباره حملات ارتش آمریکا


خویشاوندان 34 خانواده یمنی یادداشتی را به سازمانی بین المللی درباره بررسی مشروعیت عملکرد آمریکا و کشته شدن نزدیکان شان توسط ارتش این کشور در پرونده بزرگ ترین فاجعه انسانی جهانی یعنی جنگ یمن ارائه کردند.

- خویشاوندان 34 خانواده یمنی یادداشتی را به سازمانی بین المللی درباره بررسی مشروعیت عملکرد آمریکا و کشته شدن نزدیکان شان توسط ارتش این کشور در پرونده بزرگ ترین فاجعه انسانی جهانی یعنی جنگ یمن ارائه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در گزارشی که میسی ریان و سعاد میخینت برای روزنامه واشنگتن پست تهیه کرده اند، می گویند، یادداشتی که برای اولین بار در نوع خود به موسسه اینتر امریکن کومیشن و دیده بان حقوق بشر ارائه شده تاکید می کند، شش حمله با پهپاد و حمله نیروهای عملیات ویژه آمریکا استان البیضاء در مرکز یمن را طی دوره باراک اوباما و دونالد ترامپ روسای جمهوری سابق آمریکا هدف قرار دادند که باعث کشته شدن تعدادی از نیروهای ارتش یمن شد و نجات یافتگان می گویند تعدادی از کودکان نیز در این حملات کشته شدند.

در این یادداشت دیدگاه جدیدی درباره کمپین مقابله با تروریسم که پرونده ای سری است ارائه می شود و ارتش آمریکا و مسؤولان اطلاعاتی به اصطلاح دست به عملیات گسترده علیه القاعده در شبه جزیره عربی و تهدیدات تروریست های دیگر می زنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت خانواده های یمنی برای اجرای عدالت درباره حملات ارتش آمریکا

یادداشت خانواده های یمنی برای اجرای عدالت درباره حملات ارتش آمریکا