مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 18:352021-01-27سياسي

رییس سازمان قضایی گلستان با خانواده شهید مرزبان گلستانی دیدار کرد


رییس سازمان قضایی استان گلستان در روز تکریم از مادران و همسران شهدا از مادر و همسر شهید والامقام نبی الله خطیری تجلیل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمد اسماعیل زارعی کیاپی در روز تکریم از مادران و همسران شهدا از مادر و همسر شهید والامقام نبی الله خطیری تجلیل کرد.

رییس سازمان قضایی استان گلستان در این دیدار گفت: دین مبین اسلام بر تکریم و احترام بزرگان و خصوصاً کسانی که حقی بر جامعه اسلامی دارند تأکید دارد.

حجت الاسلام محمد اسماعیل زارعی کیاپی افزود: در این میان خانواده معظم شهدا به ویژه مادران و همسران شهید، برای همراهی با انقلاب اسلامی و صبر در مصیبت عزیزانشان از جایگاه بسیار ممتازی برخوردارند.

وی با بیان اینکه خانواده معظم شهدا، عزیزان خود را برای فداکاری در عرصه های مختلف تشویق می کردند، گفت: عظمت شهدا برگرفته از صفات و ویژگی های فردی مادران شهید در تربیت صحیح و اسلامی آن ها است.

زارعی کیاپی خاطر نشان کرد: در کنار جنبه های سیاسی، دینی و مذهبی وصیت نامه شهدا، پیام مادران و همسران شهدا باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: تاکید بر ادامه مبارزه با استکبار و دفاع از انقلاب اسلامی، حاکی از مسیر صحیح استقامت مادران و همسران شهدا در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان قضایی گلستان با خانواده شهید مرزبان گلستانی دیدار کرد

رییس سازمان قضایی گلستان با خانواده شهید مرزبان گلستانی دیدار کرد