مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 18:302021-01-27ورزشي

پیشکسوتان فوتبال مخزن ارزشمند تلاش و تجربه هستند


پیشکسوتان مخزن ذخیره های بسیار ارزشمند سال ها تلاش، تجربه، سعی و خطا و اسطوره هایی هستند که مردانگی و شرافت را سالهای متمادی ترسیم کردند.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: پیشکسوتان مخزن ذخیره های بسیار ارزشمند سال ها تلاش، تجربه، سعی و خطا و اسطوره هایی هستند که مردانگی و شرافت را سالهای متمادی ترسیم کردند.

محمدرضا ساکت شامگاه چهارشنبه (8 بهمن_ماه) در آیین تجلیل از پیشکسوتان فوتبال اصفهان یاد یاران با زنده نگه داشتن یاد و خاطره مرحوم محمود یاوری پیشکسوت فوتبال اصفهان، اظهارکرد: مراسم امشب محفل وزین و بسیار سنگینی است که تحت نام مرحوم استاد یاوری همگان را به نوعی در کنار هم جمع کرده و فضای بسیار صمیمانه و برادرانه را شاهد هستیم.

تجدید خاطراتی که ستاره های آسمان فوتبال اصفهان و ایران اینجا نسبت به هم و با هم تجلیل کردند، زیبایی های یک شب را چند برابر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در خصوص حضور محرم نویدکیا در راس کادر فنی تیم فوتبال سپاهان گفت: براساس یک اندیشه راهبردی محرم نویدکیا انتخاب شد و آن هم این بود که مکتب فوتبال سپاهان است و زمان آن رسیده که بتواند از ذخیره ها، اسطوره ها و چهره های ماندگار و وفاداران خود در کادر فنی استفاده کند که به لطف خدا این اتفاق افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشکسوتان فوتبال مخزن ارزشمند تلاش و تجربه هستند

پیشکسوتان فوتبال مخزن ارزشمند تلاش و تجربه هستند