مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 17:552021-01-27بين الملل

رزمایش تفنگداران دریایی آمریکا و نیرو های امارات


تفنگداران دریایی آمریکا و نیرو های امارات یک رزمایش یک هفته ای را به هدف حفظ آمادگی رزمی، انتقال تجربیات و نحوه مراقبت از مراکز حساس برگزار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، نظامیان آمریکا و امارات متحده عربی یک رزمایش مشترک هفت روزه را با هدف حفظ آمادگی نظامی، انتقال تجربیات و دفاع از مراکز مهم برگزار کردند.

خبرگزاری اماراتی وام چهارشنبه در این خصوص گزارش داد که در این رزمایش تفنگداران نیروی دریایی آمریکا و گارد ویژه و یگان های نیروی زمینی امارات دراین رزمایش که در الحمرا برگزار شد، شرکت کردند.

اهداف برگزاری این رزمایش تقویت ظرفیت های رزمی، آمادگی برای پشتیبانی از عملیات نظامی، محافظت از اهداف حیاتی، هماهنگی پشتیبانی هوایی و انجام تمرینات تخلیه نیرو در مناطق مسکونی با استفاده از بالگرد اعلام شد.

خبرگزاری آمریکایی یونایتدپرس اینترنشنال نیز در گزارشی از این رزمایش نوشت، این رزمایش مشترک یک هفته ای با مشارکت نیرو های آمریکا و امارات با شلیک گلوله های واقعی برگزار شد.

ژنرال فارل سولیوان از نظامیان ارشد آمریکا در این زمینه گفت که این فرصت آموزش بین نیرو های گارد امارات و نیرو های ایالات متحده و تعهد به تعاملات دو جانبه را تقویت و تلاش های مستمر هر دو کشور برای افزایش قابلیت همکاری و واکنش نشان دادن به بحران را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش تفنگداران دریایی آمریکا و نیرو های امارات

رزمایش تفنگداران دریایی آمریکا و نیرو های امارات