مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 17:202021-01-27دانش

آغاز دومین کنفرانس بین المللی کاربردهای فناوری های نوین در علوم زیستی


دومین کنفرانس بین المللی کاربردهای فناوری های نوین در علوم زیستی با پذیرش 67 مقاله و به میزبانی دانشگاه محقق اردبیلی آغاز به کارکرد.

- ایسنا/اردبیل دومین کنفرانس بین المللی کاربردهای فناوری های نوین در علوم زیستی با پذیرش 67 مقاله و به میزبانی دانشگاه محقق اردبیلی آغاز به کارکرد.

رییس دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم افتتاحیه این کنفرانس گفت: کنفرانس ها و همایش های علمی محل تبادل اطلاعات و هم اندیشی محققان و پژوهشگران است.

عزیز حبیبی تصریح کرد: دانشگاه محقق اردبیلی از برگزاری برنامه های علمی در گروه های علمی متعدد دانشگاه حمایت کرده و از برگزاری همایش ها و کنفرانس های علمی استقبال می کنیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه محقق اردبیلی حدود 400 نفر عضو هیات علمی دارد که بیش از 60 درصد آنها دارای مرتبه علمی دانشیار و استاد هستند، ادامه داد: این دانشگاه در مهرماه 1357 فعالیت خود را شروع کرده است و امروز توانسته است رتبه های قابل توجهی در سطح ملی و بین المللی کسب کند.

رییس دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به اینکه این دانشگاه به رتبه بندی تایمز 2021 دانشگاه های برتر جهان با کسب رتبه سوم دانشگاه های جامع کشور ورود پیدا کرده است، افزود: در سال 2021 تعداد 47 دانشگاه از کشور در جمع 1527 دانشگاه برتر جهان قرار گرفته است که دانشگاه محقق اردبیلی به شایستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دومین کنفرانس بین المللی کاربردهای فناوری های نوین در علوم زیستی

آغاز دومین کنفرانس بین المللی کاربردهای فناوری های نوین در علوم زیستی