مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 15:052021-01-27ورزشي

ضرورت ایجاد بستر آموزش مهارت های مشاغل خانگی در دوران شیوع کرونا


با وجود آنکه اقدامات خوبی در دستگاه ها و نهادهای مختلف به صورت جداگانه و جزیره ای انجام می شود اما اطلاع رسانی درستی درباره این اقدامات صورت نمی گیرد و عموم مردم یا گروه های هدف در جریان آن قرار نمی گیرند.

- مشاور وزیر کشور گفت: با وجود آنکه اقدامات خوبی در دستگاه ها و نهادهای مختلف به صورت جداگانه و جزیره ای انجام می شود اما اطلاع رسانی درستی درباره این اقدامات صورت نمی گیرد و عموم مردم یا گروه های هدف در جریان آن قرار نمی گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ششمین جلسه کارگروه خانواده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا عصر امروز(سه شنبه) به ریاست فریبا نظری پورکیایی - مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده و رییس کارگروه خانواده قرارگاه - به صورت مجازی برگزار شد.

نظری پس از ارائه گزارش هایی از روند اجرای طرح های ورزش در خانه و مهارت آموزی فنی و حرفه ای از سوی نمایندگان وزارت آموزش و پرورش، صدا و سیما و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به اهمیت و نقش اقدامات کارگروه خانواده اشاره کرد و گفت: این کارگروه ضمن بررسی مسائل و مشکلات مرتبط با کرونا در حوزه زنان و خانواده ، مباحث و موضوعات حائزاهمیت قرارگاه عملیاتی و ستاد ملی مبارزه با کرونا را فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد بستر آموزش مهارت های مشاغل خانگی در دوران شیوع کرونا

ضرورت ایجاد بستر آموزش مهارت های مشاغل خانگی در دوران شیوع کرونا