مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 14:552021-01-27سياسي

تدارک دانشجویان علمی کاربردی برای گذراندن دوره کارورزی در آلمان


رییس دانشگاه علمی کاربردی کشور با اشاره به ارتباطات بین المللی این دانشگاه بیان کرد: اولین دانشجویان علمی کاربردی در حال اخذ ویزا برای گذراندن دوره کارورزی خود در آلمان هستند.

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علمی کاربردی کشور با اشاره به ارتباطات بین المللی این دانشگاه بیان کرد: اولین دانشجویان علمی کاربردی در حال اخذ ویزا برای گذراندن دوره کارورزی خود در آلمان هستند.

دکتر محمدحسین امید عصر امروز هشتم بهمن ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه در کرمان گفت: برنامه های امسال دانشگاه علمی کاربردی به سرانجام رسیده به طوری که 93 هزار مدرس مورد ارزیابی قرار گرفته و ساماندهی شدند که 25 هزار نفر از آنها با دانشگاه ادامه همکاری می دهند.

وی با اشاره به اینکه از سال 95 ورود به دانشگاه برای تدریس از طریق فراخوان انجام می شود، اظهار کرد: تقریبا به ازای هر 10 نفر داوطلب تدریس در دانشگاه علمی کاربردی یک نفر آنها قبول می شود.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور تصریح کرد: تاکنون سومین دوره سطح بندی انجام شده و دانشگاه جامع علمی کاربردی تنها زیرنظام آموزشی در کشور است که سطح بندی را انجام داده و متاسفانه در این سطح بندی تعدادی از مراکز حد نصاب نمره را احذ نکرده و از چرحه حذف شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک دانشجویان علمی کاربردی برای گذراندن دوره کارورزی در آلمان

تدارک دانشجویان علمی کاربردی برای گذراندن دوره کارورزی در آلمان