مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 13:152021-01-27دانش

شرکت فناور مرکز رشد مراغه، دانش بنیان شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، - شرکت رنگینه بنیان صوفی ، واحد فناور مستقر در مرکز رشد واحد های فناور مراغه در جمع شرکت های دانش بنیان کشور قرار گرفت.

معروفی آذر، رییس مرکز رشد واحد های فناور مراغه با اعلام این خبر افزود: این شرکت توانسته است در کسب دانش فنی تولید رنگینه در مقیاس نیمه صنعتی، مجوز دانش بنیانی نوپای نوع 1 را دریافت و از مزایای آن بهره مند شود.

معروفی آذر ادامه داد: شرکت رنگینه بنیان صوفی با مدیرعاملی حمیدرضا صنعتی از جمله واحد های فعال فناور در حوزه صنایع شیمیایی این مرکز است.

وی اضافه کرد: این شرکت اولین شرکتی است که در این مرکز مجوز دانش بنیان دریافت کرده است و 5 شرکت فناور دیگر درحال طی مراحل نهایی ارزیابی برای تبدیل به دانش بنیان شدن هستند.

رییس مرکز رشد واحد های فناور مراغه تصریح کرد: این مرکز با در نظر گرفتن بسته های حمایتی مناسب در زمینه جذب و همراهی شرکت های فناور در تمامی حوزه های مورد نیاز کشور فعالیت می کند و امکان پذیرش در این مرکز با اخذ امتیاز از کمیته جذب و تایید شورای فناوری وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت فناور مرکز رشد مراغه، دانش بنیان شد

شرکت فناور مرکز رشد مراغه، دانش بنیان شد