مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 13:152021-01-27سياسي

قزوین و تاکستان در آستانه وضعیت نارنجی کرونا


فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونای استان قزوین گفت: در حال حاضر وضعیت شهرهای قزوین و تاکستان زرد است اما با توجه به وضعیت رعایت پروتکل ها نگران هستیم که این دو شهر مجدداً نارنجی شوند.

- ایسنا/قزوین فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونای استان قزوین گفت: در حال حاضر وضعیت شهرهای قزوین و تاکستان زرد است اما با توجه به وضعیت رعایت پروتکل ها نگران هستیم که این دو شهر مجدداً نارنجی شوند.

منوچهر حبیبی در جلسه قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونای استان قزوین که امروز 8 بهمن در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: در حال حاضر شیب نزولی ابتلا به کرونا در استان قزوین کم شده و زنگ هشدار به صدا درآمده است، باید دقت بیشتری داشته باشیم و اقدامات با شدت تداوم پیدا کند تا به دوران پیک ابتلا برنگردیم.

وی افزود: در مجموع شرایط استان خوب و میزان مرگ بر اثر کرونا به صفر رسیده است اما این شرایط دلیل نمی شود که تصور کنیم وضعیت عادی است، کاملاً نیاز به مراقبت داریم و در این راستا بیماریابی فعال، شناسایی و رهگیری بیماران باید در دستور کار مسئولین بهداشت و درمان قرار بگیرد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا استان قزوین اظهار کرد: در حال حاضر موارد ابتلای نوجوانان و جوانان به کرونا در حال افزایش است و این امر موضوع نگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزوین و تاکستان در آستانه وضعیت نارنجی کرونا

قزوین و تاکستان در آستانه وضعیت نارنجی کرونا