مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 13:102021-01-27سياسي

تحول مدیریتی


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، افشین ترکاشوند؛ با توجه به تأکید مداوم رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم بر نقش، جایگاه و رسالت انقلابی جوانان مؤمن، - تجربه سپردن کار ها به جوانان در ابتدای انقلاب، باید دوباره تکرار شود.

جوانان مؤمن و انقلابی باید توسط مدیران همه قوا و دستگاه ها، به فعالیت پرنشاط در تمام سطوح مدیریتی برای پیشبرد انقلاب بپردازند.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، افشین ترکاشوند؛ با توجه به تأکید مداوم رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم بر نقش، جایگاه و رسالت انقلابی جوانان مؤمن، دانا و کاردان به خصوص در جهت عبور از چالشهای پیرامون انقلاب و نظام، امر روشنی است که با مروری گذرا بر مفاد آن شکار می گردد.

قابل ذکر است که انقلاب اسلامی تجارب گرانسنگی را در کوران بحرانها به دست آورد و از دل چالش ها، فرصت هایی برای ملت ایران خلق شد که بهره گیری از این تجریه ها، یکی از سرمایه های بی مانند امروز است.

از جمله این تجارب، موفقیت آمیز و کارآمند بودن سپردن کارهای پیچیده و مسیرهای دشوار به جوانان مؤمن و انقلابی است.

موفقیت های چشمگیر انقلاب در حراست از تمامیت ارضی و امنیت ملی در ده نخست انقلاب، سازندگی کشوری که سالهای سال تحت آوار ویرانه های استعمار و نفود بیگانه بود و نهایتا جهش های خیره کننده علمی در دهه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول مدیریتی

تحول مدیریتی