مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 12:452021-01-27اجتماعي

معرفی 6 طرح برگزیده و منتخب در اختتامیه سومین رویداد بین المللی کلیماتون تهران 2020


2 طرح در زمینه کاهش پسماند (کاپ)، یک طرح در زمینه توسعه ساختمان سبز و یک طرح در حوزه استفاده بهینه از منابع آبی و بازچرخانی آب در رویداد کلیماتون منتخب شدند.

- 2 طرح در زمینه کاهش پسماند (کاپ)، یک طرح در زمینه توسعه ساختمان سبز و یک طرح در حوزه استفاده بهینه از منابع آبی و بازچرخانی آب در رویداد کلیماتون منتخب شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو پساکرونا، هوشمندسازی و توسعه فناوری و ترویج سبک زندگی پایدار و ارتقاء مشارکت اجتماعی بود.

به گفته معاون راهبری و هماهنگی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار در سومین رویداد بین المللی کلیماتون شهر تهران بیش از 400 ثبت نام کردند که شرکت کنندگان پس از آنکه در هر یک از چالش ها و رویکردها و وبینارهای آموزشی و توجیهی شرکت کردند به عضویت یک یا چند تیم تخصصی در چالش های 5 گانه درآمدند و شروع به ایده پردازی کردند.

در پایان آذرماه پس از دو هفته ایده پردازی شرکت کنندگان تمامی ایده هایی که آماده نگارش بودند تهیه و به دبیرخانه ارسال شدند.

خزایی در ادامه با اشاره به نحوه داوری رویداد بین المللی کلیماتون تصریح کرد: داورهای راهبردی نیز به صورت همزمان بر نظرات کارشناسان نظارت کرده و پس از چندین جلسه هم اندیشی داوران به صورت مجازی برگزار شد، داوری های صورت گرفته در سومین رویداد بین المللی کلیماتون شهر تهران بر اساس معیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 6 طرح برگزیده و منتخب در اختتامیه سومین رویداد بین المللی کلیماتون تهران 2020

معرفی 6 طرح برگزیده و منتخب در اختتامیه سومین رویداد بین المللی کلیماتون تهران 2020