مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 12:302021-01-27اقتصادي

سرمایه گذاری روی کالاهای ایرانی باید مزیت دار شود


نائب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: باید با توجه به مزایایی همچون وجود اراضی گسترده و انرژی ارزان قیمت موجود در کشور و با جلوگیری از رانت خواری ها، - ایسنا/یزد نائب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: باید با توجه به مزایایی همچون وجود اراضی گسترده و انرژی ارزان قیمت موجود در کشور و با جلوگیری از رانت خواری ها، سرمایه گذاری بر کالاهای ایرانی را دارای مزیت کنیم.

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی امروز در نشست مشترک با فعالان صنعت نساجی استان یزد، با بیان این که مشکلات حوزه نساجی و خصوصاً مواد اولیه این صنعت ناشی از اقتصاد غیرشفاف و رانتی است، بر رفع ابهامات در این خصوص تاکید کرد.

وی ضمن تاکید بر رفع رقابت ناسالم در عرصه تولید و اقتصاد، گفت: باید میان تولیدات داخل و خارج تبعیض قائل شویم چرا که این تبعیضات در داخل کشور منجر به مشکلات فراوانی می شود.

این نماینده مجلس با اشاره به این که سلسله ارزش زنجیره صنعت نساجی در کشور دارای مزیت نسبی است، گفت: با توجه به این که زنجیره این صنعت در کشور وجود دارد، صادرات بخشی از منابع کشور به صورت خام غیرمنطقی است.

وی گفت: خام فروشی و دعوا بر سر مواد اولیه ناشی از سیاست گذاری های اشتباه دولت با اندیشه ی ارزآوری بیشتر است و متاسفانه به تبع ان نیز ارزآوری اتفاق نمی افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری روی کالاهای ایرانی باید مزیت دار شود

سرمایه گذاری روی کالاهای ایرانی باید مزیت دار شود