مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 12:052021-01-27اقتصادي

تشکیل 35 پرونده قاچاق روغن در خراسان جنوبی


مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی اظهار کرد: 35 پرونده قاچاق روغن در خراسان جنوبی تشکیل و متخلفان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

- محمدحسین اشرفی، امروز چهارشنبه 8 بهمن به خبرنگاران گفت: از ابتدای امسال تاکنون 35 پرونده مربوط به قاچاق روغن خوراکی در استان تشکیل شده و اغلب آن ها در بازارچه ماهیرود و در مسیر انتقال به کشور افغانستان کشف و ضبط شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: متخلفان این پرونده ها که تخلفات آن ها در شعبه درح سربیشه مورد رسیدگی قرار گرفت به پرداخت 884 میلیون و 614 هزار ریال جزای نقدی محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: به واحدهای صنفی عمده فروش و خرده فروش هشدار می دهیم از هرگونه اقدامی که متضمن فروش اجباری کالا باشد، خوددداری کنند.

وی افزود: در صورتی که مشتری درخواست کالایی نداشته باشد، فروشندگان حق فروش اجباری اجناس یا کالا به مشتری را ندارند و در صورت دریافت گزارش در این خصوص با فروشنده برخورد قانونی خواهد شد.

اشرفی گفت: هرگونه تغییر یا افزایش قیمت اقلام اساسی از قبیل روغن خوراکی توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت تعیین می شود و در اختیار اصناف قرار می گیرد.

وی یادآور شد: به آن دسته از افراد سودجو که اقدام به فروش سهمیه روغن خوراکی مردم به اتباع خارجی یا در قالب خودروهای ترانزیتی اقدام به خروج ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 35 پرونده قاچاق روغن در خراسان جنوبی

تشکیل 35 پرونده قاچاق روغن در خراسان جنوبی