مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 11:552021-01-27اجتماعي

روزهای پایانی هفته در قزوین برفی و بارانی است


کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین از ورود سامانه بارشی به استان در روزهای پایانی هفته جاری خبر داد و گفت: از اوایل شب جمعه 10 بهمن تا شنبه 11 بهمن گذر سامانه بارشی را از استان شاهد خواهیم بود که پیامد آن بارش برف و باران و در مناطق کوهستانی استان بارش برف است.

- ایسنا/قزوین کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین از ورود سامانه بارشی به استان در روزهای پایانی هفته جاری خبر داد و گفت: از اوایل شب جمعه 10 بهمن تا شنبه 11 بهمن گذر سامانه بارشی را از استان شاهد خواهیم بود که پیامد آن بارش برف و باران و در مناطق کوهستانی استان بارش برف است.

ندا مشاطان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طبق نقشه های پیشیابی تا فردا نهم بهمن وضعیت جوی پایدار خواهد بود و روند نسبی افزایش دما را پیش بینی می کنیم، با توجه به سکون جو احتمال افزایش غلطت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرتردد را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: از اوایل شب جمعه 10 بهمن تا شنبه 11 بهمن گذر سامانه بارشی را از استان شاهد خواهیم بود که پیامد آن بارش برف و باران و در مناطق کوهستانی استان بارش برف خواهد بود؛ طی این مدت وزش بادهای نسبتاً شدید را پیش بینی می کنیم که برای مناطق کوهستانی احتمال پدیده کولاک را به همراه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای پایانی هفته در قزوین برفی و بارانی است

روزهای پایانی هفته در قزوین برفی و بارانی است