مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 11:552021-01-27سياسي

تخصیص اعتبار 50 میلیارد تومانی به سد تالوار


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: در لایحه بودجه 1400، 50 میلیارد تومان اعتبار به سد تالوار اختصاص یافته که تا 100 میلیارد تومان قابل افزایش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی ظهر امروز در شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق استان، با بیان اینکه خدمت به مردم بزرگترین وظیفه نظام مقدس جمهوری اسلامی است اظهار کرد: حرف اول و آخر در امر مسئولیت نظام را خدمت رسانی به مردم می زند و در این رابطه از عملکرد مدیران صنعت آب و برق استان راضی هستیم.

وی با اشاره به تلاش مدیران صنعت آب و برق به ویژه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در بحث جذب اعتبارات ملی بیان کرد: حضور معنادار و قدرتمند مدیران ما در مرکز و جذب اعتبارات قابل توجه از دلایل رضایتمندی ماست.

حاجی بابایی با اشاره به یکپارچه سازی دو مجموعه آبفای شهری و روستایی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با یکپارچه سازی این دو مجموعه، امروز سرعت و کیفیت خدمت رسانی به مردم و به ویژه مشترکین روستایی افزایش یافته است.

وی ادامه داد: با یکپارچه سازی دو مجموعه آبفای شهری و روستایی و تبدیل آن به یک مجموعه، 31 شرکت زیان ده در سطح کشور از مدار خارج شدند و امروز ما به همدان یکپارچه در زمینه خدمت رسانی می اندیشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبار 50 میلیارد تومانی به سد تالوار

تخصیص اعتبار 50 میلیارد تومانی به سد تالوار