مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 11:452021-01-27دانش

آغاز به کار پانزدهمین کنگره بین المللی ایمونولوژی و آلرژی در اهواز


دبیر علمی پانزدهمین کنگره بین المللی ایمونولوژی و آلرژی گفت: در این کنگره بین المللی بیش از هزار و 360 شرکت کننده داریم و حدود 670 پوستر و مقاله در دبیرخانه پذیرفته شدند که در طول سه روز ارائه خواهند شد.

- ایسنا/خوزستان دبیر علمی پانزدهمین کنگره بین المللی ایمونولوژی و آلرژی گفت: در این کنگره بین المللی بیش از هزار و 360 شرکت کننده داریم و حدود 670 پوستر و مقاله در دبیرخانه پذیرفته شدند که در طول سه روز ارائه خواهند شد.

دکتر علی خدادادی در آیین افتتاح پانزدهمین کنگره بین المللی ایمونولوژی و آلرژی که امروز (هشتم بهمن ماه) در سالن جلسات معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد، اظهار کرد: این کنگره فرصت خوبی برای تبادل نظرات اساتید و صاحب نظران رشته ایمنی شناسی است.

در این کنگره بیش از هزار و 360 شرکت کننده داریم و حدود 670 پوستر و مقاله در دبیرخانه پذیرفته شدند که در طول سه روز ارائه خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به شرکت اساتید و محققان فعال در حوزه ایمنی شناسی از خارج و داخل کشور در این کنگره، گفت: در این کنگره از اساتید فعال در حوزه ایمنی شناسی خارج و داخل کشور استفاده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار پانزدهمین کنگره بین المللی ایمونولوژی و آلرژی در اهواز

آغاز به کار پانزدهمین کنگره بین المللی ایمونولوژی و آلرژی در اهواز