مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 11:452021-01-27فناوري

گلایه رییس سازمان بسیج رسانه از نحوه مدیریت فضای مجازی در کشور


ما از افزایش پهنای باند و رساندن بستر اینترنت به نقاط مختلف کشور تشکر می کنیم ولی از نحوه مدیریت فضای مجازی در کشور گلایه داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر مسعود بصیری در جلسه ای که ظهر امروز به همت سازمان بسیج رسانه استان قزوین در سالن جلسات بسیج اقشار سپاه صاحب الامر (عج) برگزار شده اظهار کرد: استان قزوین در 300 سال اخیر خدمات ارزنده ای را به کشور ارائه کرده که در تاریخ مهجور مانده است.

رییس سازمان بسیج رسانه کشور اذعان کرد: قزوین دارای اصحاب رسانه فعالی است که نشان دادن قطب های مختلف وجودی قزوین، شناساندن زیبایی ها و تاریخ غنی استان به عهده آنها است که در این راه باید از بزرگان و اهل فن در سطح استان بهره برد.

وی ابراز کرد: اصحاب رسانه مسئول رسیدگی به جز جز مشکلات نیستند ولی اگر بتوانند با استفاده از قلم های توانمندشان استان قزوین را به سایرین بشناسانند می توانند تأثیر بسزایی در شکوفای فرهنگی و اقتصادی استان داشته باشند.

بصیری با اشاره به ظرفیت رسانه ای بسیج رسانه ابراز کرد: این توانایی رسانه ای یک ظرفیت و قدرت قابل توجه و یک وزنه تأثیرگذار است که بسیاری از اقشار از این ظرفیت محرومند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه رییس سازمان بسیج رسانه از نحوه مدیریت فضای مجازی در کشور

گلایه رییس سازمان بسیج رسانه از نحوه مدیریت فضای مجازی در کشور