مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:402021-01-27بين الملل

پادشاه اردن به دنبال مشارکت استراتژیک با کشورهای حوزه خلیج فارس


پادشاه اردن در دیدار با دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس، ضمن استقبال از نتایج نشست سران کشورهای عضو این شورا در شهر العلا عربستان، تاکید کرد که اردن به توسعه همکاری ها با کشورهای حوزه خلیج فارس و تقویت پایه های مشارکت استراتژیک به ویژه در دو بخش امنیت غذایی و آبی علاقه مند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط، عبدالله دوم، پادشاه اردن در دیدار با نایف الحجرف، دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس ضمن تقدیر از تلاش های الحجرف در برگزاری نشست العلا در کشور عربستان، بار دیگر از نتایج آن استقبال کرده و گفت: این نشست نقش بسزایی در تقویت همبستگی و وحدت میان کشورهای عربی داشت.

پادشاه اردن در ادامه این دیدار با اشاره به لزوم رسیدن به راه حلی عادلانه و جامع برای مساله فلسطین بر اساس راه حل دوکشوری و مطابق با طرح صلح عربی و نیز قطعنامه های بین المللی، بر اهمیت اتحاد کشورهای عربی برای مقابله با چالش ها و افزایش تلاش ها برای تقویت اقدام مشترک عربی تاکید کرد و گفت: اردن به دنبال حمایت از تلاش ها برای خدمت به مسایل کشورهای عربی و اسلامی است.

بشر الخصاونه، نخست وزیر اردن نیز در دیدار با دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس تاکید کرد: روابط میان اردن و کشورهای حوزه خلیج فارس همواره بر اصولی در راستای خدمت به مسایل کشورهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پادشاه اردن به دنبال مشارکت استراتژیک با کشورهای حوزه خلیج فارس

پادشاه اردن به دنبال مشارکت استراتژیک با کشورهای حوزه خلیج فارس