مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:352021-01-27دانش

اتمام آزمون های متمرکز پایان نیم سال اول دانشگاه علمی کاربردی


معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی از اتمام آزمون هماهنگ و متمرکز این دانشگاه به صورت غیرحضوری (برخط) در 32 استان خبر داد.

- معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی از اتمام آزمون هماهنگ و متمرکز این دانشگاه به صورت غیرحضوری (برخط) در 32 استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، محسن محمدزاده از برگزاری موفق آزمون متمرکز پایان نیم سال اول 1400-1399 به صورت غیرحضوری (برخط) خبر داد.

وی افزود: آزمون های متمرکز پایان ترم دوره های علمی کاربردی در نوبت اول سال تحصیلی 1400-1399 طی هشت روز متوالی با 25 عنوان دروس مهارت مشترک و عمومی در دو مقطع کاردانی (14 درس) و کارشناسی (11 درس) که از ساعت 12 روز شنبه 27 دی ماه مطابق برنامه زمانی اعلام شده و دستورالعمل آزمون به طور همزمان و به صورت غیرحضوری (برخط) در کل کشور آغاز و در تاریخ 5 بهمن ماه سالجاری پایان یافت.

وی از برگزاری آزمون هماهنگ و متمرکز به صورت غیرحضوری (برخط) در 32 استان برای 25 عنوان درس با تعداد 252480 نفر درس خبر داد.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: در این آزمون ها به منظور مساعدت با دانشجویان برای هر عنوان درس دو نوبت آزمون در نظر گرفته شده بود تا چنانچه دانشجو به هر دلیلی (قطعی برق، اینترنت و …) نتوانست آزمون اول را به پایان برساند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام آزمون های متمرکز پایان نیم سال اول دانشگاه علمی کاربردی

اتمام آزمون های متمرکز پایان نیم سال اول دانشگاه علمی کاربردی