مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:352021-01-27سياسي

ویس کرمی: اصلاح ساختار و شفافیت در آموزش وپرورش نیازمند نگاهی ویژه است


یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر دغدغه هایی که این کمیسیون در خصوص مطالبات فرهنگیان دارد، بر لزوم توجه ویژه به دو امر اصلاح ساختار و شفافیت در آموزش و پرورش تاکید کرد.

- یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر دغدغه هایی که این کمیسیون در خصوص مطالبات فرهنگیان دارد، بر لزوم توجه ویژه به دو امر اصلاح ساختار و شفافیت در آموزش و پرورش تاکید کرد.

مهرداد ویس کرمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به پیگیری های کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نسبت به مطالبات فرهنگیان، اظهار کرد: روز هفتم بهمن ماه با معاونان آموزش و پرورش استان حوزه انتخابیه جلسه ای داشتیم و موضوعاتی چون وضعیت معلمان مدارس غیرانتفاعی و وضعیت معلمان حق التدریسی را به بحث و بررسی گذاشتیم.

وی افزود: این سومین جلسه ای است که ما به موضوع موضوع معلمان مدارس غیر انتفاعی می پردازیم که البته این جلسات مصوباتی را هم به دنبال داشته و ما پیگیر اجرایی شدن این مصوبات هستیم، در این جلسه نیز بررسی ها با حضور نمایندگان این معلمان عزیز انجام شد، این عزیزان نقطه نظرات خود را مطرح کردند و موضوعات مختلفی به بحث و بررسی گذاشته شد.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: طرحی تحت عنوان اصلاح موادی از قانون تاسیس و اداره مدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویس کرمی: اصلاح ساختار و شفافیت در آموزش وپرورش نیازمند نگاهی ویژه است

ویس کرمی: اصلاح ساختار و شفافیت در آموزش وپرورش نیازمند نگاهی ویژه است