مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:002021-01-27اقتصادي

اردکانیان: موافقتنامه تجارت آزاد ایران و اتحادیه اوراسیا تقابل با تحریم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو رضا اردکانیان امروز در پیامی که بصوت ویدئو کنفرانسی در همایش اقتصادی ایران و اوراسیا ارائه شد، گفت: با توجه به اهمیت روز افزون که مناسبات اقتصادی کشورمان با اتحادیه اقتصادی اوراسیا پیدا می کند برگزاری این همایش .

- وزیر نیرو گفت: امضا موافقتنامه موقت تجارت آزاد ایران با اتحادیه اقتصادی اوراسیا حرکتی کاملا هوشمندانه و هم جهت با روند کنونی اقتصادی جهانی بوده و با اهداف توسعه کشورمان نیز منطبق و اقدامی در تقابل با سیاست های تحریمی ایالات متحده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو رضا اردکانیان امروز در پیامی که بصوت ویدئو کنفرانسی در همایش اقتصادی ایران و اوراسیا ارائه شد، گفت: با توجه به اهمیت روز افزون که مناسبات اقتصادی کشورمان با اتحادیه اقتصادی اوراسیا پیدا می کند برگزاری این همایش و همایش های می تواند نقش موثری در افزایش آگاهی تجار و فعالان اقتصادی و دستگاه های دولتی نسبت به تعهدات و امتیازات موافقتنامه ایفا نموده و همه را به اهمیت، شناخت و درک بیشتر شرایط جدید ترغیب کند.

وی افزود: قطعا با شناخت دقیق تر ساختار اقتصادی، تجاری و حقوقی اتحادیه اقتصادی اروپا و اهداف و اولویت های کشورهای عضو این اتحادیه می توان همکاری و پیوندهای بیشتری را با این اتحادیه در راستای تامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردکانیان: موافقتنامه تجارت آزاد ایران و اتحادیه اوراسیا تقابل با تحریم است

اردکانیان: موافقتنامه تجارت آزاد ایران و اتحادیه اوراسیا تقابل با تحریم است