مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 09:452021-01-27اقتصادي

رشد 11 درصدی صادرات از بازارچه های مرزی سیستان وبلوچستان به افغانستان


معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صمت استان سیستان و بلوچستان گفت: رشد 11 درصدی صادرات از گمرگات و بازارچه های مرزی استان به کشور افغانستان در 9 ماهه سال جاری نسبت به سال قبل رشد 11 درصدی داشته است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صمت استان سیستان و بلوچستان گفت: رشد 11 درصدی صادرات از گمرگات و بازارچه های مرزی استان به کشور افغانستان در 9 ماهه سال جاری نسبت به سال قبل رشد 11 درصدی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محمد رفیع سلطانزاده افزود: مجموع صادرات صورت گرفته به کشور افغانستان ، طی مدت زمان 9 ماهه امسال به میزان 391 میلیون و 157 هزار و 930 دلار بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 11 درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: میزان صادرات از طریق گمرکات استان به کشور افغانستان طی مدت اعلام شده برابر با 301 میلیون و 183هزار و 829 دلار و صادرات از طریق بازارچه های مرزی استان نیز به کشور افغانستان برابر با 89 میلیون و 974 هزار و 101 دلار می باشد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بیان داشت: مصالح ساختمانی، سیمان، سیب درختی، کاشی و سرامیک از جمله اقلامی می باشند که طی این مدت به کشور افغانستان صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 11 درصدی صادرات از بازارچه های مرزی سیستان وبلوچستان به افغانستان

رشد 11 درصدی صادرات از بازارچه های مرزی سیستان وبلوچستان به افغانستان