مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 09:352021-01-27پزشكي

محققان به دنبال نابودی تمام جهش های کروناویروس


گروهی از دانشمندان آلمانی در مطالعه اخیرشان فعالیت آنزیمی که در تکثیر ویروس کرونا ضروی است را شناسایی کرده و به دنبال توسعه رویکردهای درمانی جدید هستند.

- گروهی از دانشمندان آلمانی در مطالعه اخیرشان فعالیت آنزیمی که در تکثیر ویروس کرونا ضروی است را شناسایی کرده و به دنبال توسعه رویکردهای درمانی جدید هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اینوویشن اوریجینز، در سراسر جهان واکسن های مختلفی علیه پاتوژن کووید-19 (COVID-19) توسعه یافته و مورد تایید قرار گرفته اند و هم اکنون نیز برخی از آنها به افراد تزریق می شوند با این حال در مورد اینکه آیا این داروها در برابر جهش های مختلف این ویروس نیز موثر هستند یا خیر، تردیدهایی وجود دارد.

به عنوان مثال گفته می شود تاکنون تمام واکسن های تولید و تأیید شده در برابر جهش ویروس کرونا برزیلی بی اثر هستند.

اکنون محققان ممکن است رویکرد جدیدی برای از بین بردن تمام جهش های فعلی و احتمالی آینده کروناویروس سندرم شدید حاد تنفسی 2(سارس-کوو-2) پیدا کرده باشند و آن آنزیمی است که در همه ویروس های کرونا وجود دارد.

قابل ذکر است یک گروه از محققان به سرپرستی پروفسور جان زیبور (John Ziebuhr) ویروس شناس دانشگاه یوستوس-لیبیش گیسن آلمان با همکاری دانشمندان دانشگاه فیلیپس ماربورگ آلمان و هلند و روسیه به این نتیجه رسیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محققان به دنبال نابودی تمام جهش های کروناویروس

محققان به دنبال نابودی تمام جهش های کروناویروس