مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 09:352021-01-27ورزشي

استقلال در گروه سخت، اما مرگ نه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، استقلال در قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا در سید سوم قرار گرفته بود و طبیعی است که آبی ها به خاطر شرایط خود باید با رقبای سرسختی مبارزه کنند، - هرچند گروه استقلال سخت است، اما این تیم می توانست به گروه بسیار سخت تری برخورد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، استقلال در قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا در سید سوم قرار گرفته بود و طبیعی است که آبی ها به خاطر شرایط خود باید با رقبای سرسختی مبارزه کنند، اما آنچه مسلم است این تیم در سخت ترین گروه ممکن قرار نگرفته است.

آبی ها اگر بین تیم های سید یکی با السد یا الهلال همگروه می شدند کار بسیار سختی داشتند، اما این تیم با الدحیل همگروه شد، تیمی که هم اکنون اختلاف امتیاز زیادی با السد در صدرجدول رده بندی لیگ ستارگان قطر دارد.

همچنین آبی ها می توانستند بین تیم های سید دومی با النصر همگروه شوند که فصل پیش تا مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بالا آمده بود، ولی این اتفاق هم برای استقلال رخ نداد و این تیم با الاهلی عربستان همگروه شد.

البته در این بین ذکر این نکته ضروری است که استقلال نسبت به پرسپولیس و تراکتور در گروه سخت تری قرار گرفته، ولی اگر فولاد بتواند به مرحله گروهی راه پیدا کند، با توجه به همگروهی با تیم هایی مثل النصر عربستان و السد قطر کار سخت تری برای صعود خواهد دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال در گروه سخت، اما مرگ نه

استقلال در گروه سخت، اما مرگ نه