مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 09:352021-01-27ورزشي

ستاری در راند دوم، رییس هیئت ورزش کارگری استان اصفهان شد


مجمع انتخابات هیئت ورزش کارگری استان اصفهان با انتخاب قاسم ستاری فرید به عنوان رییس جدید هیئت به کار خود پایان داد.

- ایسنا/اصفهان مجمع انتخابات هیئت ورزش کارگری استان اصفهان با انتخاب قاسم ستاری فرید به عنوان رییس جدید هیئت به کار خود پایان داد.

مجمع انتخابات هیئت ورزش کارگری استان اصفهان امروز چهارشنبه (8 -بهمن ماه) در تالار افتخارات سرای ورزشکاران استان اصفهان با حضور رییس و دبیر و معاون اداری و پشتیبانی فدراسیون ورزش کارگری، نماینده وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل تعاون کار و امور اجتماعی استان اصفهان، مدیرکل ورزش و جوانان استان صفهان و معاونین وی، اعضا مجمع و رسانه ها برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داود اتحادی، اسماعیل پناهنده، مهدی حکیمیان، قاسم ستاری، وحید طاهری نیک بختی پنج کاندیدایی بودند که برای احراز پست ریاست ثبت نام کرده بودند که حضور نیافتن طاهری نیک بختی به منزله انصراف وی تلقی شد همچنین در ادامه نیز اتحادی به نفع ستاری انصراف داد.

در پایان فرآیند رای گیری از مجموع 21 رای ماخوذه هر کدام 10 رای به خود اختصاص دادند و یک رای نیز سفید اعلام شد که کار به دور دوم کشیده شد و در دوم انتخابات قاسم ستاری فرید با کسب 11 رای به مدت حداقل چهار سال به عنوان رییس هیئت ورزش کارگری استان اصفهان انتخاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاری در راند دوم، رییس هیئت ورزش کارگری استان اصفهان شد

ستاری در راند دوم، رییس هیئت ورزش کارگری استان اصفهان شد