مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 09:202021-01-27اجتماعي

احداث حسینیه امامزادگان آستارا با هزینه فروش زمین اهدایی یک خیر


رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر مرزی آستارا از آغاز احداث حسینیه و شبستان آستان مقدس امامزادگان ابراهیم (ع) و قاسم (ع) این شهرستان با هزینه فروش زمین اهدایی یک خیر خبر داد.

- ایسنا/گیلان رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر مرزی آستارا از آغاز احداث حسینیه و شبستان آستان مقدس امامزادگان ابراهیم (ع) و قاسم (ع) این شهرستان با هزینه فروش زمین اهدایی یک خیر خبر داد.

جمشید مهدوی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: خیری اهل مغان که ساکن تهران است، با مراجعه به اداره اوقاف شهرستان آستارا 1050 مترمربع زمین ارزشمند خود را در ویرمونی برای ساخت حسینیه و شبستان امامزادگان حضرت ابراهیم (ع) و حضرت قاسم (ع) آستارا اهدا کرد.

وی با بیان اینکه این زمین به عنوان هدیه بوده و با مسئولیت اداره اوقاف آستارا از طریق برگزاری مزایده به فروش خواهد رسید، ادامه داد: هزینه فروش این زمین به حساب امامزادگان شریف واریز می شود و همه آن در تکمیل شبستان و حسینیه هزینه خواهد شد.

مهدوی با اشاره به اینکه در سالی که به خاطر شیوع کرونا اغلب بقاع متبرکه کشور به علت تعطیلی از سرعت ساخت و ساز آنها کاسته شده است، تصریح کرد: اما با مشارکت خیران بزرگوار، با کمک های قابل توجه برای تکمیل ساختمان حرم، حسینیه و شبستان، همگان آستین همت بالا زده و با اعتمادی که مردم شریف آستارا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث حسینیه امامزادگان آستارا با هزینه فروش زمین اهدایی یک خیر

احداث حسینیه امامزادگان آستارا با هزینه فروش زمین اهدایی یک خیر