مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 07:502021-01-27سياسي

1500 ملک فریز شده در مجاورت پادگان دوشان تپه آزادسازی شدند


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران از آزادسازی 1500 ملک مجاور پادگان دوشان تپه که سال ها فریز شده بودند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد سالاری رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در خصوص بازدیدی که از منطقه 13 شهرداری تهران داشت، گفت: در جریان بازدیدی که به همراه شهردار و مدیران شهری منطقه 13 از پروژه های منطقه داشتیم، از ملکی بزرگ مقیاس واقع در خیابان پیروزی که در دوره مدیریت شهری گذشته واگذار شده بود و در این دوره مبتنی بر صیانت از اموال و دارایی های شهر، بازپس گرفته شده است، بازدید کردیم.

شهرداری منطقه، برنامه های خوبی را نسبت به نحوه استفاده بهینه از این ملک به نفع شهروندان، در راستای تامین سرانه های خدماتی و تامین پارکینگ پیش بینی کرده است.

سالاری ایجاد مسیر دوچرخه بر یک مکان یابی صحیح در پارک بزرگ مقیاس پیروزی را از دیگر پروژه های منطقه که مورد استقبال شهروندان قرار گرفته، عنوان کرد.

وی با اشاره به وجود مجموعه مشکلات ناشی از استقرار پادگان دوشان تپه با مساحتی بالغ بر 240 هکتار در منطقه 13، اظهار داشت: با توجه به حجم بسیار زیاد بارگذاری و تراکم بالای جمعیت در این منطقه، مدیریت شهری سال هاست که به دنبال توافق با نیروی هوایی ارتش برای آزادسازی بخش قابل توجهی از این پادگان در راستای تامین سرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1500 ملک فریز شده در مجاورت پادگان دوشان تپه آزادسازی شدند

1500 ملک فریز شده در مجاورت پادگان دوشان تپه آزادسازی شدند