مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 07:502021-01-27اقتصادي

ضرورت صرفه جویی و مصرف بهینه انرژی در مازندران


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران بر صرفه جویی مصرف انرژی تاکید کرد و گفت: دستگاه های اجرایی باید در صرفه جویی انرژی پیشگام باشند.

‎ - ایسنا/مازندران معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران بر صرفه جویی مصرف انرژی تاکید کرد و گفت: دستگاه های اجرایی باید در صرفه جویی انرژی پیشگام باشند.

‎ مهدی رازجویان در جلسه مدیریت بحران مصرف برق که با حضور دیگر معاونین استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، افزود: دستگاه های اجرایی باید در صرفه جویی انرژی پیشگام باشند.

رازجویان با بیان اینکه انرژی در ادارات باید به صورت بهینه مصرف شود، اظهارکرد: مردم با مشاهده صرفه جویی انرژی در ادارات، بیشتر به صرفه جویی و مدیریت مصرف خواهند پرداخت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با تاکید بر اینکه صرفه جویی و مصرف بهینه گاز و برق تا پایان فصل زمستان باید ادامه داشته باشد، افزود: در صورتیکه مصرف گاز و برق توسط مشترکین مدیریت و صرفه جویی نشود، با افت فشار گاز و قطعی بیشتر برق روبرو خواهیم شد.

رازجویان با اشاره به نقش رسانه در فرهنگ سازی، تصریح کرد: از صدا و سیما و اصحاب رسانه استان درخواست داریم بیش از گذشته فرهنگ مدیریت صحیح مصرف انرژی را انعکاس دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت صرفه جویی و مصرف بهینه انرژی در مازندران

ضرورت صرفه جویی و مصرف بهینه انرژی در مازندران