مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 07:302021-01-27سياسي

فراخوان طراحی المان شهری با موضوع حاج قاسم سلیمانی در کرج


در نظر داریم با جذب مشارکت مهندسین کاربلد حوزه عمران و معماری توسط یک فراخوان برای ساخت المان حاج قاسم سلیمانی و نصب آن در یکی از موقعیت های جغرافیایی فرهنگی اقدام کنیم.

- محسن عربیان، عضو بسیج مهندسین عمران-معماری استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه در حال حاضر فراخوان جشنواره المان شهری با موضوعیت شهدای مدافع حرم و حاج قاسم سلیمانی طراحی و اجرایی شده است، گفت: جریان سازی در حال انجام است تا با مشارکت حداکثری بتوانیم برترین های حوزه معماری در این حوزه شناسایی و انتخاب کنیم؛ خوشبختانه تا کنون نیز استقبال خوبی از این فراخوان ها انجام شده است.

عربیان بیان کرد: در گام بعدی انتخاب چند طرح است تا بتوانیم با همکاری و حمایت شهرداری پس از اجرایی شدن طرح و المان منطقه جغرافیایی نسب آن مشخص شود.

وی با اشاره به اینکه چندین مکان برای نسب المان سردار سلیمانی در نظر گرفته و به شهرداری پیشنهاد داده ایم، اظهار کرد: سعی داریم مکانی را برای نسب این المان در نظر بگیریم که در مسیر راهپیمایی ها و فضای معنوی-فرهنگی شهر باشد تا مردم بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.

این عضو بسیج مهندسین عمران-معماری استان البرز در ادامه به برگزاری نشستی با سازمان سیما منظر شهرداری کرج خبر داد و یادآور شد: طی این نشست مقرر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان طراحی المان شهری با موضوع حاج قاسم سلیمانی در کرج

فراخوان طراحی المان شهری با موضوع حاج قاسم سلیمانی در کرج