مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 07:252021-01-27فرهنگي

مجله جهان کتاب با مقاله ای از سرآغاز چاپ فارسی در اروپا منتشر شد


شماره جدید ماهنامه جهان کتاب با مقاله ای مفصل درباره سرآغاز چاپ و حروف ریزی فارسی در اروپا منتشر شد و روی پیشخوان مطبوعات آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شماره 379-380 ماهنامه فرهنگی جهان کتاب ویژه آذر و دی 99 به تازگی منتشر شده و روی پیشخوان مطبوعات آمده است.

این شماره جهان کتاب هم مانند خیلی از شماره های پیشین این مجله با مطلبی از پرویز دوایی آغاز می شود که با عنوان سلام، یاسمن چاپ شده است.

سپس داستان نمایشنامه خوانی نوشته الیزابت جالی با ترجمه پرتو شریعتمداری و نقد کتاب شعری به فارسی برایم بخوان به قلم احمد اخوت چاپ شده است.

بررسی کتاب های جای پای سال ها ، هفت اقلیم ، آذربایجان و شاهنامه ، جبّار، شکسپیر و سیاست ، کشف دیگری همراه با لویناس ، اسلام گرایی؛ سومین جنبش مقاومت رادیکال ، تاریخ حیوانات ، مجموعه شعر من هم یکی از شمایم ، مصائب جی.

اچ ، پشت پرده کودتا: اوباش، فرصت طلبان، ارتشیان، جاسوسان و آقای دادستان ، مقالاتی هستند که در ادامه این مجله چاپ شده اند.

ایران و مناقشه قراباغ ، سرآغاز چاپ و حروف ریزی فارسی در اروپا ، فهرست توصیفی کشف الابیات های شعر فارسی ، بررسی مجموعه شعر سار صبور بر صنوبر آتش سروده محمد بیابانی، همه جا مراکش است نوشته مارسل رَیش - رانیتسکی با ترجمه سعید رضوانی و سبکی که به خواننده حس خشنودی می فروشد نوشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجله جهان کتاب با مقاله ای از سرآغاز چاپ فارسی در اروپا منتشر شد

مجله جهان کتاب با مقاله ای از سرآغاز چاپ فارسی در اروپا منتشر شد