مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 07:252021-01-27سياسي

تلاش آمریکا برای جلوگیری از روی کارآمدن رییس جمهور انقلابی و دولت کارآمد در ایران


یک استاد دانشگاه با اشاره به برنامه مشترک جریان داخلی نفوذ و جریان خارجی سلطه برای انتخابات سال آینده گفت: آمریکا با تمام قوا سعی خواهد کرد در انتخابات 1400 از روی کارآمدن یک رییس جمهور انقلابی و دولت کارآمد در ایران جلوگیری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، نشست سراسری اعضای شورای مرکزی و دبیران استانی کانون جلوی ورود ایران به جنگ گرفته شد.

این استاد دانشگاه افزود: مواضع فکری و سیاسی جناح چپ پس از رحلت امام و شکست در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 1371، به ­تدریج دچار تغییر و استحاله گردید و با پذیرش تفکر متحجرانه الگوی نظام لیبرال سرمایه ­داری غرب؛ به­ دنبال رابطه با آمریکا از موضع ضعف برآمدند.

وی گفت: با وجود آنکه حیات سیاسی این گروه مرهون امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی بود؛ اما با پشت کردن به تفکرات ناب و نجات­بخش امام (ره) و آرمانهای انقلاب، ظلم بزرگی در حق ملت انقلابی ایران کردند.

همراهی با مرفهان بی­درد و سرمایه­ دارن زالو صفت، پشت کردن به محرومان و مستضعفان جامعه از دیگر انحرافات فکری و عملی این جریان محسوب می­ شود.

خلیلیان  در بخش دوم سخنانش اظهار داشت: از دور دوم ریاست جمهوری مرحوم رفسنجانی؛ یک جریان فکری از اعضای دولت ایشان تحت عنوان کارگزاران با زیر پا گذاشتن ارزش­های انقلاب اسلامی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش آمریکا برای جلوگیری از روی کارآمدن رییس جمهور انقلابی و دولت کارآمد در ایران

تلاش آمریکا برای جلوگیری از روی کارآمدن رییس جمهور انقلابی و دولت کارآمد در ایران