مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 07:152021-01-27سياسي

نقش پارک فناوری تهران در حوزه کارآفرینی


رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران درباره نقش این پارک در حوزه کارآفرینی گفت: ما در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با استمداد از دیگر پارک ها و حوزه مدیریت اصلی پارک ها در وزارت عتف می توانیم به هسته های فناور و شرکت های فناور کمک کنیم.

- رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران درباره نقش این پارک در حوزه کارآفرینی گفت: ما در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با استمداد از دیگر پارک ها و حوزه مدیریت اصلی پارک ها در وزارت عتف می توانیم به هسته های فناور و شرکت های فناور کمک کنیم.

هنر ما این است که در اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی با توجه به زنجیره ی ارزش پارک و با کمک همدیگر، مسیر توسعه ای را طی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میزگرد پارک های علم و فناوری در چهارمین کنفرانس ملی کارآفرینی با حضور دکتر عباس زارعی هنزکی، رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، دکتر صفاری نیا رییس پارک علم و فناوری دانشگاه پردیس، مهندس مجید دهبیدی پور رییس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف، دکتر رضا قنبری رییس پارک علم و فناوری خراسان و دکتر بهنام طالبی معاون مدیر کل دفتر برنامه ریزی و امور فناوری وزارت علوم به عنوان دبیر اجرایی میز گرد برگزار شد.

در این میزگرد که با هدف بررسی نقش پارک های علم و فناوری در اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی برگزار شد، به بیان موضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش پارک فناوری تهران در حوزه کارآفرینی

نقش پارک فناوری تهران در حوزه کارآفرینی