مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 07:052021-01-27اقتصادي

برق و گاز ادارات دولتی و صنایع پرمصرف در قزوین از امروز قطع می شود


معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: با تشکیل کارگروه مدیریت مصرف حامل های انرژی در استان برق و گاز ادارات دولتی پرمصرف در قزوین از امروز هشتم بهمن قطع می شود.

- ایسنا/قزوین معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: با تشکیل کارگروه مدیریت مصرف حامل های انرژی در استان برق و گاز ادارات دولتی پرمصرف در قزوین از امروز هشتم بهمن قطع می شود.

علی فرخزاد در کارگروه نحوه توزیع سوخت نیروگاهی استان که در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری قزوین برگزار شد، با اشاره به برخی کمبودها درزمینهٔ تأمین حامل های انرژی به ویژه برق و گاز در سطح استان تصریح کرد: با تشکیل کارگروه مدیریت مصرف حامل های انرژی در استان برق و گاز ادارات دولتی پرمصرف در قزوین از امروز هشتم بهمن قطع می شود.

وی افزود: از امروز کارگروهی با محوریت اداره کل مدیریت بحران، شرکت توزیع نیروی برق، شرکت گاز و شرکت شهرک های صنعتی در استان تشکیل می شود، اعضای این کارگروه به صورت رندمی و نامحسوس از ادارات بازدید و برق و گاز هر اداره یا سازمانی که در مصرف برق و گاز صرفه جویی نداشته باشد قطع می کنند.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین اظهار کرد: از امروز به صورت جدی به این موضوع ورود پیدا می کنیم و در این میان مدیران ادارات دولتی باید همراهی لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق و گاز ادارات دولتی و صنایع پرمصرف در قزوین از امروز قطع می شود

برق و گاز ادارات دولتی و صنایع پرمصرف در قزوین از امروز قطع می شود