مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 07:052021-01-27بين الملل

اوکراین با ناتو رزمایش مشترک برگزار می کند


ارتش اوکراین مشغول آماده سازی نیروها و تجهیزات خود برای برگزاری رزمایش مشترک با نیروهای ناتو در سپتامبر سال جاری میلادی است.

- ارتش اوکراین مشغول آماده سازی نیروها و تجهیزات خود برای برگزاری رزمایش مشترک با نیروهای ناتو در سپتامبر سال جاری میلادی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ستاد کل نیروهای مسلح اوکراین با اعلام این خبر گفته است که این نیروها در حال آموزش دیدن و آماده شدن در سطح فرماندهی و ستادی برای عملیات رزمایش موسوم به تلاش مشترک 2021 هستند که در خاک اوکراین نیز در آب های دریای سیاه و دریای آزوف برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورو نیوز سرویس مطبوعاتی ارتش اوکراین در صفحه فیس بوک خود نوشت که نخستین جلسه توجیهی برای برنامه ریزی این رزمایش فرماندهی و ستادی روز سه شنبه (7 بهمن) در دانشگاه دفاع ملی چرنیاخوفسکی اوکراین برگزار شد.

قرار است این رزمایش تحت فرماندهی مشترک نظامی اوکراین و ناتو با مشارکت برخی از ارگان های فرماندهی و بازرسی نظامی و با بهره گیری از یگان ها، نفرات و تجهیزات نظامی نیروهای مسلح اوکراین و نیروهای دیگری از بخش های امنیتی و دفاعی انجام شود و شماری از یگان های رزمی و دفاعی کشورهای خارجی عضو پیمان اطلس شمالی نیز قرار است در این تمرینات شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوکراین با ناتو رزمایش مشترک برگزار می کند

اوکراین با ناتو رزمایش مشترک برگزار می کند